Değerli Müşterimiz;


Şikâyetinizin daha hızlı çözülmesi için başvurunuzu öncelikle ilgisine göre dağıtım şirketinin ya da görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine yapmalısınız. Dağıtım sistemine bağlantı, tesislerin devralınması, arıza, bakım-onarım, kesinti, voltaj düşüklüğü, sayaç değişim, kaçak ve usulsüz elektrik kullanımı tespiti hakkındaki şikâyetleriniz için
dağıtım şirketine; abonelik işlemleri, hatalı faturalandırma, sayacın hiç veya doğru tüketim kaydetmemesi nedeniyle fatura itirazı, güvence bedeli iadesi, borç nedeniyle elektrik kesilmesi gibi şikâyetleriniz için görevli tedarik şirketine başvurmalısınız.
Arıza bildirimleri ile kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarını şahsen, telefonla, internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapabilirsiniz. Bunlar dışındaki başvuruları ilgisine göre dağıtım şirketinin veya görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapmanız gerekmektedir. Tüketici hizmetleri merkezinin telefon, faks, internet ve e-posta adreslerini elektrik faturanızda bulabilirsiniz.

Devamı >
Akdeniz Edaş Alo 186

Akdeniz Elektrik Dağıtım Facebook Sayfası Akdeniz Elektrik Twitter Sayfası Akdeniz Elektrik Twitter Destek Sayfası Akdeniz Edaş Linkedin Sayfası
© 2019 Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş. Kullanım ve Koşullar | Gizlilik Koşulları
   
node02 21.01.2019 20:02:25