Ana Sayfaya Dön
Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş. 186 Çağrı Merkezi
‘Çalışan Sahnesi’, sektörün sorunlarını ve çözümleri tiyatro oyunuyla anlattı
Ana Sayfa / Basın Odası / ‘Çalışan Sahnesi’, sektörün sorunlarını ve çözümleri tiyatro oyunuyla anlattı
‘Çalışan Sahnesi’, sektörün sorunlarını ve çözümleri tiyatro oyunuyla anlattı

Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş. (AEDAŞ) tarafından elektrik sektöründe tüketicilerden gelen şikayetlerin sebeplerini araştırmak, çalışanların empati kurma yeteneğini geliştirmek, iş sağlığı ve güvenliği problemlerine dikkat çekmek amacıyla 2016’nın ilk aylarında başlatılan “Çalışan Sahnesi” projesi ilk kez ‘sahne’ aldı.

Tüm oyuncu kadrosu AEDAŞ çalışanlarından oluşan Çalışan Sahnesi Tiyatrosu, iş yaşamındaki zorlukları tiyatro oyunu ile anlattı. Senaryosunu yaşanan olaylardan alan oyunun ilk gösterimi 25 Mart 2017 Cumartesi günü Antalya Yeni Mahalle Kültür Merkezi’nde yapıldı. Gala ise 26 Mart 2017 Pazar günü protokol ve yönetim kadrosunun da katılımıyla Antalya’nın en önemli tiyatro sahnelerinden olan Haşim İşcan Kültür Merkezi Antalya Devlet Tiyatrosu’nda gerçekleştirildi. Çalışan Sahnesi Tiyatrosu, finali ise 2 Nisan 2017 Pazar günü Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Kongre ve Sergi Salonu’nda yaptı.

‘GURUR VERİCİ BİR PERFORMANS’

AEDAŞ Genel Müdürü Mehmet İslamoğlu, ortaya koydukları performans için çalışanlarını kutlarken “Çalışan Sahnesi Projesi bizim en değer verdiğimiz projelerimizden biri ve arkasında 1 yıllık bir emek var. Proje sayesinde yaşanan sorunları çalışanlarımızın ve müşterilerimizin gözünden algılama şansına sahip oluyoruz. Bu arada çalışanlarımızın gösterdiği oyunculuk performansı da gurur verici. Tüm arkadaşlarıma ve projenin yaratıcısı Burdur İl Müdürümüz Emin Şekeroğlu’na ayrıca teşekkür etmek isterim. Şirket olarak bundan sonra da bu tarz projeler içinde yer almaya devam edeceğiz” dedi.

300’ÜN ÜZERİNDEKİ MEKTUPTAN SENARYO OLUŞTURULDU

AEDAŞ’ın Çalışan Sahnesi Projesi’nin ilk adımı 2016 yılının Nisan ayında atıldı. Çalışanlara bir dost ismiyle mektup yazılarak en çok karşılaştıkları sorunlar ve başlarından geçen ilginç anıların paylaşılması istendi. Ardından çalışanlardan gelen 300’ün üzerinde mektup tek tek okunurken, mektuplarda yazan ve en çok karşılaşılan sorunların çözümü için 34 kişilik bir çözüm ekibi oluşturuldu. Söz konusu sorun ve çözümlerin tüm çalışanlarla paylaşımı için ise evrensel bir dil olan tiyatro seçildi. Yine AEDAŞ çalışanlarından oluşan bir ekip senaryo yazarak sorunları tiyatro oyunu haline getirdi. Şirket içinden gönüllülük esasına dayalı olarak kurulan 16 kişilik amatör oyuncu kadrosu, 4 ay boyunca nefes, diksiyon ve oyunculuk eğitimi aldı.

Proje kapsamında şirket dışından sadece yönetmen, dekor ve müzik desteği alındı. Tiyatro oyununda yönetmenliği tiyatro oyuncusu Bilgen Genç Özçelik üstlenirken, dekoru Birsen Yatar, çalışan sahnesine özel olarak hazırlanan tiyatro müziğini ise Cem Mustafa Karaalan hazırladı.

ÇALIŞANLARIN ÇOCUKLARI DA KISA FİLMDE ROL ALDI

Projede sadece çalışanlar değil, çocukları da aktif olarak yer aldı. Çalışanların çocuklarının rol aldığı, iş sağlığı ve güvenliği kurallarına neden uyulması gerektiğinin çocuklar üzerinden anlatıldığı bir kısa film hazırlandı. Söz konusu film, tiyatro oyununun final sahnesinde izleyicilerle buluştu.

  
Basın Odası
Basın Odası


Yüksek müşteri memnuniyeti hedefiyle abonelerine özel projeler üreten AEDAŞ; yatırım, altyapı ve tesis çalışmaları hakkında abonelerini bilgilendirme dönemini başlattı. Bölgede bulunan abonelerine çalışmanın niteliği ve ne kadar süreceği bilgisini SMS ile paylaşacak olan AEDAŞ, “Yatırım için bölgenizdeyiz” diyecek. Enerji nakil hatlarının yer altına alınması, aydınlatma direklerinin montajı ya da trafo güç artırma gibi yatırımlardan abonelerinin de bilgisi olması gerektiğine inanan AEDAŞ, “Mahallenizde yatırım, altyapı çalışması yapılacaktır. Vereceğimiz rahatsızlıktan ötürü özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz” SMS’i gönderecek. Söz konusu çalışmanın olduğu süre içinde her hangi bir elektrik kesintisi yapılacaksa o da ayrıca bildirilecek.

Elektrikte yeni abonelik ve güç artırımı süreçlerini hızlandırmayı hedefleyen AEDAŞ, “Enerji Talep Sistemi” adı verilen online sistemi devreye aldı. Tüketici adına işlem yapan yetkili elektrik mühendisleri ve fen adamları, artık son abonelik işlemine kadarki tüm süreçleri bu platform sayesinde online gerçekleştirebilecek.

Ramazan Bayramı’nda tatilcilerin akın ettiği Antalya’da artan elektrik tüketimine karşı alarma geçen AEDAŞ, bayram boyunca enerji sıkıntısı yaşanmaması için planlı kesintileri askıya alırken, 891 personeli de olası arızalara müdahale amacıyla sahada görevlendirdi. Bölgede ilkbahara göre yaz aylarında, elektrik tüketiminde yüzde 75’lere varan artışlar yaşanması nedeniyle yatırım programı ve vardiya düzenini özel olarak dizayn eden AEDAŞ, bu yıl toplam 183 milyon liralık yatırım yapacak

Akdeniz Elektrik Dağıtım AŞ. Isparta Bahçeşehir Koleji öğrencilerine elektriğin doğru kullanımı ve tehlikelerinden korunmanın yollarıyla ilgili eğitim verdi.
2017 Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş.