Ana Sayfaya Dön
Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş. 186 Çağrı Merkezi
Ana Sayfa / Bilgi-Danışma / Şikayet ve Önerileriniz
Şikayet ve Önerileriniz

Değerli Müşterimiz;


Şikâyetinizin daha hızlı çözülmesi için başvurunuzu öncelikle ilgisine göre dağıtım şirketinin ya da görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine yapmalısınız. Dağıtım sistemine bağlantı, tesislerin devralınması, arıza, bakım-onarım, kesinti, voltaj düşüklüğü, sayaç değişim, kaçak ve usulsüz elektrik kullanımı tespiti hakkındaki şikâyetleriniz için
dağıtım şirketine; abonelik işlemleri, hatalı faturalandırma, sayacın hiç veya doğru tüketim kaydetmemesi nedeniyle fatura itirazı, güvence bedeli iadesi, borç nedeniyle elektrik kesilmesi gibi şikâyetleriniz için görevli tedarik şirketine başvurmalısınız.
Arıza bildirimleri ile kaçak ve usulsüz elektrik enerjisi kullanım ihbarını şahsen, telefonla, internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapabilirsiniz. Bunlar dışındaki başvuruları ilgisine göre dağıtım şirketinin veya görevli tedarik şirketinin tüketici hizmetleri merkezine internet aracılığıyla veya yazılı olarak yapmanız gerekmektedir. Tüketici hizmetleri merkezinin telefon, faks, internet ve e-posta adreslerini elektrik faturanızda bulabilirsiniz.

Devamı >
Başvuru Takibi
T.C. Kimlik Numaranız
Başvuru Numaranız


Kişisel Bilgileriniz
Adınız *
Soyadınız *
T.C. Kimlik No *
E-Posta * (Başvurunuz hakkında size bu mail adresinden bilgi verilecektir.)
Telefon
Cep Telefonu * (Belirtirseniz size mesajla başvurunuz hakkında bilgi verilecektir.)
Adres *
Abone Bilgileriniz
İşletme Kodu
Abone Numarası *
Şikayet ya da Öneriniz
Merkez *
Şikayet Kategorisi *
Şikayet ya da öneri konusu *
Açıklama *

Okunmuyor?
(Lütfen yanda gördüğünüz resimdeki harfleri aynı sıra ile giriniz)
Basın Odası


Antalya, Isparta ve Burdur’da yaklaşık 37 bin 333 kilometrekarelik alanda 1,7 milyon aboneye hizmet veren AEDAŞ, referandum günü elektrik dağıtımında sorun yaşanmaması için alarma geçti. Arıza onarım ve bakım ekiplerinin vardiya düzenleri yeniden belirlenirken, olağanüstü durumlara karşı da ön hazırlıklar yapıldı

AEDAŞ bünyesinde geliştirilen ‘Akıllı Elektronik Mühür Sistemi Projesi’nde pilot uygulamaya start verilirken, saha uygulaması da başlatıldı. 13 Nisan itibarıyla kullanıma alınan ve elektrik sayacındaki ölçümlerde yetkisiz işlem yapılmasına izin vermeyen ‘Akıllı Mühür’; dünya elektrik dağıtım sektöründe bir ilk olma özelliğini taşıyor

AEDAŞ, iş sağlığı ve güvenliği konusunda sahada ortaya çıkabilecek tüm senaryolara karşı çalışanlarının hazırlıklı olması için özel bir eğitim parkuru oluşturdu. Saha personeli bu parkurda; elektrik direğine tırmanmadan, kablo patlağını onarmaya, izolatör arızalarını gidermeden, enerji açma kapamaya karşı hemen her alanda uygulamalı olarak eğitiliyor.

Tamamı AEDAŞ çalışanlarından oluşan ‘Çalışan Sahnesi’, senaryosunu dağıtım sektörünün sorunları ve çözümlerinden alan tiyatro oyunu ile sahneye çıktı. 25-26 Mart’ta Antalya’da, 2 Nisan’da ise Burdur’da sahne alan AEDAŞ çalışanlarının tiyatro oyunu büyük beğeni topladı. Tiyatro sonunda çalışanların çocuklarının oynadığı iş sağlığı ve güvenliğine neden uyulması gerektiğini anlatan kısa film de gösterildi
2017 Akdeniz Elektrik Dağıtım A.Ş.